• Een bouwbedrijf waar ingenieurs zelf verantwoordelijk zijn voor de sales.
  • Een ICT of HRM team in een groot ziekenhuis dat niet goed samenwerkt en niet duidelijk communiceert en ondersteunend is aan veel afdeling.
  • Een call center agent die binnenkomende telefoontjes behandelt… maar niet een extra stap zet in dienstverlening en 90% van de problemen oplost.
  • Een keten met telefoonwinkels waar de omzet terugloopt en veel verloop van personeel is. 

Doordat we de focus op de relatie leggen in plaats van op verkoop of commercie, bieden we tools om de verbinding aan te gaan. Dit doen we onder meer door gebruik te maken van de consumentpsychologie van Carl Gustav Jung via Insights Discovery:

  • Inzicht in eigen verkoopstijl en inzicht in hoe je je stijl kunt aanpassen om beter resultaat te behalen.
  • Manieren om betere verbinding aan te gaan met klanten
  • Specifiek actieplan voor specifieke (interne of externe) klanten, waarbij we inzicht in de behoeften van de klant onder een vergrootglas leggen.