Wat is de reputatie van uw team bij de (interne of externe) klant? In hoeverre creëren medewerkers ambassadeurs voor jullie team of organisatie? Welke acties kunnen jullie nemen om je imago verder uit te bouwen? Hoe kunnen jullie je invloed vergroten?  

 

Deze en andere vragen komen aan bod in een positioneringstraject met Your Branding. Alhoewel elk positioneringstraject op maat wordt afgestemd op uw specifieke behoefte en situatie komen de volgende onderdelen meestal terug:

  • Concrete tussentijdse opdrachten waarin medewerkers zelf op onderzoek gaan en actief feedback vragen aan de (interne of externe) klant.
  • Verschillende teamsessies waarbij onder meer aan de hand van Your Branding’s Positioneringsspel diverse acties worden genoteerd en uitgevoerd.

 

Het resultaat van teamtraject positionering & - reputatieverbetering met Your Branding:

  • Bewustwording van de rol van het team in het grotere geheel.
  • Bewustwording van het effect van de eigen rol en communicatiewijze op de identiteit en de reputatie bij de (interne of externe) klant.
  • Concrete acties die de invloed van het team vergroten op het gebied van eigen sterke punten en de ontwikkeling van punten die bijdragen aan een beter imago.
  • Inzicht in de gemene deler: wat doen we, voor wie, waarom en wat maakt ons anders of beter?
  • Opbouwend vooruit kijken en gezamenlijk doelstellingen ontwikkelen aan de hand van een heldere missie en visie, aan de hand waarvan keuzes voor de toekomst duidelijker worden.
  • Het team ervaart tijdens het traject een groei in teamgevoel, een afname van eventuele spanningen en het allerbelangrijkste; het team komt écht in beweging.

 

Meer weten over Your Branding’s Positioneringsgame? Download hier een productsheet.