Customer journey mapping
Wat is de beleving van jouw klant (patiënt / student/ burger/ leerling)? Welke interactiemomenten zijn er? Welke rol spelen medewerkers in deze beleving? Al deze zaken brengen we samen met jullie in beeld aan de hand van de customer journey.
Met een customer journey:
- intensiveer je je communicatiemiddelen en interactiemomenten met je klant (patiënt / student/ burger/ leerling);
- creëer je een hogere klantloyaliteit en krijg je jouw product / dienst of idee nog beter over de bühne;
- maak je jouw medewerkers (nog meer) bewust van de impact die zij hebben op de klantbeleving;
- krijg je inzicht in jouw imago bij jouw doelgroep en kun je nog beter uitblinken in de relatie met jouw klant;
- kun je jouw product of dienstverlening verbeten en volledig inzetten op innovatie.
Met een customer journey breng je jouw boodschap van informeren naar inspireren. Your Branding kan de customer journey volledig uitvoeren of ervoor zorgen dat jouw medewerkers een gedegen customer journey kunnen opzetten. Your Brandings 'customer journey toolkit' geeft bovendien letterlijk de tools om eenvoudig elke stap op de route van jouw klant in kaart te brengen.